جدیرترین اخبار :
  • سواحل اقیانوسی چابهار؛ رویای موج‌سواران
  • توسعه اقتصادی؛ نقش تعیین‌کننده دانشگاه‌ها
  • دیدار عیدانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از قطب سوم پتروشیمی
  • برای نخستین بار برگزاری جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد چابهار در منطقه منفصله ریمدان
  • برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین در مرز ریمدان

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :348
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل